Еразмус+ : Практична обука во Ирска


Во рамки на програмата  „Еразмус +“ на Националната агенција за европски програми и мобилност , СОУ„Јосиф Јосифовски“- Гевгелија успешно ги реализира активностите во рамки на практичната обука на проектот „Дигитален маркетинг и готварство“ во соработка со парнер организацијата ДРЛ од Ирска и Оберон од Р Грција.  Проектот  опфаќа двонеделна мобилност на 22 ученика од економско – правна и трговска струка во Даблин  ( Р Ирска ) и двонеделна мобилност на 13 ученика од угостителско-туристичка струка во Јанина ( Р Грција ).

При мобилноста во Р Ирска учениците  се стекнаа со  знаења за предностите од дигиталниот маркетинг,  значењето на методологијата на бизнис моделот Лин Канвас и маркетинг стратегиите при развој на малите и микро бизниси.

Партнер организацијата „ ДРЛ“  е претставена преку Френ и Дејвид Бенкс  кои имаaт долгогодишно искуство во полето на економскиот и социјалниот развој, претприемништвото, подобрувањето на бизнис климата, странските директни инвестиции, регионализацијата и туризмот.

 

Целта на практичната обука во Р Ирска е учениците да се фокусираат на разликата меѓу традиционалниот маркетинг и дигиталниот маркетинг,  да ја разберат  динамиката на дигиталниот маркетинг и улогата на технолошките аспекти при развивање маркетинг стратегија.

Расел Бенкс и Марк Рабатхан беа главните предавачи  на практичната обука , кои со своето долгогодишно искуство во сферата на претприемништвото и е-бизнисот придонесоа учениците да го разберат концептот и значењето на бизнис моделот Лин Канвас  при развивање маркетинг стратегија и е-бизнис план, како и да научат за улогата и значењето на веб страната и социјалните медиуми при креирањето на маркетинг стратегијата и е-бизнис план.

 Преку креативни работилници и интерактивни предавања, учениците поделени во три тима научија да креираат маркетинг стратегија и е-бизнис стратегија врз основа на методологијата на Лин Канвас со цел да одговорат на барањата на потрошувачите.

Другите предавачи на обуката Алтн Реглек, Ста Енгвениа, Нил О Горман се искусни претпримеачи од различни сфери на бизнисот и преку своите искуства ги објаснија предизвиците на старт ап компаниите, воспоставувањето деловни контакти во претприемништвото, ризичниот капитал, анѓел инвеститорите и предносите  на промоцијата на производите и услугите преку дигиталните технологии.

Во рамки на програмата учениците имаа студиски посети на бизнисите Нејтив ивентс, Бронз арт и Ристорд Хиаринг.Искуствата на претпримачите и нивната приказна до патот кон успехот преку методологијата на Лин Канвас овозможи учениците да ги збогатат знаењата за влијанието на моделот Лин Канвас и улогата на дигиталниот маркетинг при развојот на е-бизнис планот.

Институтот за анимација, дизајн и технологија во Даблин им ги претстави најновите трендови во дигиталниот свет и придонесе за  стимулирање на креативноста, иновативноста  кај учениците при развивање на своите бизнис планови.

Учениците имаа исто така уникатна можност да се запознаат со структурата, организираноста , начинот на функционирање и кариерните можности во Мајкрософт во Даблин. Преку воведувањето во Дримспејс и аугментативната реална активност , учениците научија за иновативните методи и стратегии во развојот на е-бизнис план во Мајкрософт.

Mобилноста опфати  посета на  културолошките аспекти на Даблин,  селцата Хоуф и Бреи. Воедно,  студиските посети во селцата Хоуф и Бреи овозможија да се  анализира значењето на  моделот Лин Канвас преку малите и микро локални бизниси во овие места.

Во рамки на двонеделниот период на практичната обука сите три тима ги презентираа своите бизнис идеи пред своите ментори и предавачи,претставијќи ги клучните аспекти на своите маркетинг стратегии и бизнис план креирани според моделот Лин Канвас.

Покрај знаењето за дигиталниот маркетинг, се усовршија јазичните компетенции,вештините за тимска соработка и се поттикна креативноста и иновативноста кај учениците.

Предвидени се неколку десиминации на стекнатите знаења и вештини од мобилноста во Ирска, кои ќе придонесат да се симулираат клучните аспекти на дигиталниот маркетинг и креирањето на успешна маркетинг стратегија при развој на бизнис.

Фотографии од сите активностите се достапни на фејсбук профил на проектот „Дигитален маркетинг и готварство“, достапен на следниот линк:

Project: Digital marketing and cooking

https://www.facebook.com/Project-Digital-marketing-and-cooking-233100417324290/?modal=admin_todo_tour

 

 

Comments

comments

Check Also

Второ и трето место на „Лидер на струка“ за угостителско-туристичка струка

На 5.12.2018год. ( среда ) во СОУ „ Коле Нехтенин “ – Штип се оддржа натпреварот …

Powered by keepvid themefull earn money