Наставник | Предмет
Клас |
Содржина | Работа за дома | Линк за соодветната содржина |
Јанишлиева Јасмина | Логика
IV 1,2,3,4 |
Изведување и докажување на исказите-повторување на темата | Одговор на прашањата
1.Што е аргументациј?.2.Што е теза и аргументи?3.Кои се двете рамништа на процесот аргументација?4.На што се однесува поимот вистинитост а на што правилност?5.Кога заклучувањето е правилно?6.Дали од лажни премиси може да се извлече правилно заклучување?7.Кои се трите разлики помеѓу процесот на заклучување и аргументирање да се анализираат?8.Каде е сличноста помеѓу овие два процеси?9.Кои се трите типови на аргументација,на што се однесуваат?10.Што е доказ?11.Како се одвива индиректниот и директниот начин на докажување?12.Што е алиби?
|
http://staznaci.com/argumentacija
https://mk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B5%D0%B1%D0%B0%D1%82%D0%B0 https://akademik.mk/pravna-logika-kako-nova-retorika/
|
Логика
IV 1,2,3,4 |
Дедуктивен тип аргументација
Непосредни логички следства |
Да се прочита лекцијата од стр.105
Да се одговорат прашањата од стр.110 Да се анализира логичкиот квадрат |
https://www.moje-instrukcije.com/index.php?option=com_content&view=article&id=639:sud-i-zakljuak&catid=133&Itemid=151
|
Наставник | Предмет
Клас |
Содржина | Работа за дома | Линк за соодветната содржина |
Јанишлиева Јасмина | Педагогија
III-3 |
Воспитно-образовен систем
Повторување на темата |
Одговор на прашањата
1.Што е формален,неформален и информален учулишен систем?2.Што означува поимот училиште?3.Каква била промената на целите,задачите и содржините низ историјата во училишниот систем?4.Каква е класификацијата на училиштата?5.Каков е училишниот систем во Р.М?6.Каде се организира предучилишното воспитание?7.Кои се возрасните групи во предучилишото воспитание?8.Како е организирана работата во предучилишното воспитание?9.Која карактеристика го краси основното образование,како е организирано?10.Како е поделено средното образование?11.Какви можат да бидат средните училишта?12.Која е карактеристиката на вишото образование?13.Каде се остварува високото образование,кои се неговите карактеристики?
|
|
Педагогија
III-3 |
Комуникација
Определување на поимот комуникација |
Да се прочита лекцијата од стр.167
Да се одговорат прашањата 1.Да се анализираат дефинициите за комуникација и да се определи која е суштината на определбата на комуникацијата како процес?2.Која е суштината на определбите на комуникацијата како вештина?3.Да се определи односот на комуникацијата и дејноста? |
https://www.teachhoot.com/Blog/6
|